MENÜ

                          
     

Szükséges Ezközök

ZModeler
rFactor Letöltések - Mass Tools.
nVidia - nVidia eszközök és plugin-ok.

Gyors konverziók

Ha valamilyen okból azt szeretnéd,hogy gyorsan kevés pozícionálás és egyéb állítgatás nélkül konvertálhatnál,akkor itt megtekintheted a folyamat lépéseit. Eszközök hamarosan elérhető, amely automatikusan meg ennek nagy része, függetlenül attól, ez marad itt az Ön esetére.
Megjegyzés: Gyors átalakítások ajánlott, ha szeretné megváltoztatni a *. GMT modell fájlokat a jármű megfelelő rFactor szabványok, vagy a jármű nem tervezi semmilyen fejlesztést, mint például a magáncélú használatra. Ha azt tervezi, hogy optimalizálás felvázolt egy "High Quality" átalakítás javasoljuk átesett a folyamatot, mivel időt takarít meg az általános. Inkább olyan gyors konverzió nem szabadítható fel nyilvánosan a minőségi nem lesz egészen a szabványok az új gMotor 2 motor.

Hogy valamit is lekonverálhassunk,meg kell szerezni az adott autó összes fájlát,adatait. Az első dolog,hogy bemásolja a fájlokat az rFactor Könyvtárába,a legfontosabbak:Fizika,Hang,Grafika.

Hangok
A hangokat egyszerűen át lehet venni F1 Challange-ből vagy másik játékból.Azonban az rFactor már sok új hanghatást alkalmazz,többet mint mondjuk az F1Challange,de ha nem akarunk vele bajlódni,csak másoljunk át a hangokat,és írjuk át a .SFX fájlt. Hogy biztos legyen az is egy megoldás,ha átmásoljuk F1C-ből az SFX fájlt is,csak hajtsuk rajta végre a szükséges módosításokatJavasolt,hogy a problémák elkerülése végett,hozzunk létre egy új alkönyvtárat(pl.:rFactor/GameData/Sounds/ x kocsi hang/).Akkor is szükséges néhány átalakítás,ha pl.: új gumiabroncs hangokat szeretnénk.

Az rFactor mappáiban a hangokat a következő helyen lehet megtalálni \ rFactor \ GameData \ Sounds \ 

\ Sounds \ Default - Általános hangok,ne töröljük ezeket! Ha más nincs ez is megteszi

\ Sounds \ Ambient - Környezeti hangok tehát nem jármű, . pl.: tömeg, gödör, airhorns.

\ Sounds \ Second - A járművek másodlagos hangjai. pl.: ütközések, dübörgés, a szél, a kövek.

\ Sounds \ "TireMake" -a Gumiabroncs hangjai pl.: csúszás,defekt...stb.

\ Sounds \ "EngineMake" - A motor hangok

\ Sounds \ "VehicleMake" -A váltó,fék egyéb járművel kapcsolatos hangok mappája

Megjegyzés:
- Lehetnek olyan helyzetek, amikor a másodlagos hang is szükséges a járműhöz.
- A suffix "_ex" vagy "_in" a extenal hangokat és nem utótag vagy "_int" vagy "_out" belső hangok.
- A hangok, amelyek frissítéseket vagy több verziója létezik, használata után álló szám rootname és mielőtt bármilyen más azonosító működik. Ex. ABCEngine3_onhigh_ex, Backfire2_low_in.
- TV Vezetés megtekintéséhez használja a belső hangokat.
- Megőrzése érdekében memória bizonyos járművek aránya hangokat egyéb járművek. A Rhez hangok széles körben kereszt hivatkozott.

Grafika
Ez a leghosszabb szempont a gyors átalakítás. Meg kell kivonat meglévő mas fájlokat MASTools az F1 Challenge, majd importálja a MTS fájlokat ZModeler, és azokat kiviszik 3DS fájlokat, majd újra importálni ezeket a 3DS és az export ezeket a fájlokat a GMT fájlokat. Ne feledje, hogy lehet rendelkezésre álló eszközöket, hogy segítsen a rövid vágott ezt a folyamatot.Használata rF MAS eszközök, akkor meg kell majd tömöríti a fájlokat vissza az új GM2 MAS fájlt. Felhívjuk figyelmét, hogy a sikeres "átalakítani" a MTS file GMT szüksége lesz, hogy MINDEN utoljára használt textúrát a jármű használja (beleértve a CMAPS.MAS fájlokat) található a ZModeller szerkesztési mappát. Ha ez nem történik meg, ZModeler nem tartalmaznak emaps és számos hasonló használt textúrák, az autó valószínűleg meg nagyon szokatlan a játékban. Ez akkor fordul elő, ha megvan az eredeti Z3D fájlokat. Ha az eredeti Z3D fájlokat, használja ezeket. Ezúton is szeretném megemlíteni, hogy ez nem etikus konvertálni autók nyilvános használatra készített más szerzők engedélye nélkül. Ha szeretnél erre, kérjük, hogy megismerjék engedélyt először.

Bent a. Gen fájlt kell, hogy minden MTS file hivatkozás váltotta fel GMT.

Fizika.
Talán az egyik legnagyobb kérdés az rFactorról, hogy a fizika teljesen kompatibilis-e a régebbi ISI játékokkal, például a NASCAR Thunder 2003-mal, az F1 Challenge 99-02-vel, és a NASCAR Thunder 2004-gyel?. Nem kell hozzájuk se nyúlni! Csak másolja ki a fizikához tartozó fájlokat és kész is,egyedül a HDV-t kell rFactorból csinálni. Ezt így kell.

Ön valószínűleg zökkenőmentes és kérdések, de általában ha követi ezeket a lépéseket, a konverziós kellett volna sikeres. Ha játék összeomlik kérjük, próbálja ki nyoma = 5 a cél vonal a rF parancsikon.



Optimalizált Konverzió

Ismét 3 rész az rFactorba való konvertáláshoz

Hangok
Azt szerenténk,hogy az rFactorba a hangok is jobbak legyenek. Általában elég a másik játékból átmásolni a hangokat.Mint például az alap rFactor hangok,kivéve a motor hangokat.

Grafika
A leghosszabb Folyamat.. Ha te is szeretnéd szerkesztgetni ezeket a fájlokat,kell egy program ami kezeli a .GMT fájlokat.

Fizika
Nagyon időigényes a mod fizikáját megcsinálni. Attól függően milyen jól tudja egy ember a fizikát csinálni,akkár 1 hétig is eltarthat 1-1 autó. Bár a régebbi ISI játékoknak is hasonló fájlai vannak,az rFactorba ez egész sokkal pontossabban van elkészítve.Emellet fontos tesztelgetni,hogy megértsük,mi a reális.

Hírek

  • ELKÖLTÖZTÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2011-09-23 21:20:30

    Hónapokig jó szolgálatot teljesített ez az oldal,nem is azért költözünk,mert valami rossz lett volna.Hanem azért,mert a nagyközönség elvárásaihoz túl egyszerű volt ez az oldal.

    Az új oldal linkje: http://www.dlt.ucoz.hu

    Ez az oldal már a múlt és hamarosan végleg eltűnik

Weblap készítés ingyen

Asztali nézet