MENÜ

                          
     


Először vegye figyelembe, hogy rFactor . DDS textúrákat használ. Ez a fájl típus ritkán támogatott.Ezért plugin  szükséges,hogy  megtekintse és szerkessze ezeket fájlokat.

-Adobe Photoshop

-de Jasc Paint Shop

-Paint.NET

-InfranView

Érdemes letölteni az rFactor MAS Tools-okat is .

Annak érdekében,hogy a skin létrejöjön vagy csinálunk egy új csapatot vagy egy régit szerkesztünk át.

Az első lépés az,hogy megkerssük ezt:  \ rFactor \ GameData \ Járművek \ * VehicleType * \ * Team mappába *. .. \ RFactor \ GameData \ Járművek \ ZR \ SRGP pl.
Ahhoz, hogy hozzon létre egy új csapatot Egyszerűen másolja be a csapat mappát, és nevezze át azt a preferenciát. Innen menj be a könyvtárba, nevezze át a fájlt Veh, a TXT fájlt, és a DDS fájlt. Ezután kell megnyitni a fájlt Veh egy megfelelő szövegszerkesztő, módosítsa a DefaultLivery = "" textúra az újonnan átnevezett DDS fájlt. Változás minden egyéb megfelelő adatok, különösen ne felejtse el megváltoztatni a "Number =" érték, hogy megfeleljen az új DDS számát. Győződjön meg arról, hogy ha azt tervezi, hogy kiadja ezt nyilvánosan nem használja a már megtett szám. Fel kell tudnia, hogy ellenőrizze ezt az rFactor közösségi fórumon RSC. Ha be egy új illesztőprogram neve, akkor létre kell hozni egy új RCD a .. \ rFactor \ GameData \ Talent mappába vagy RF majd visszatér a "default driver" paramétereket. Az rFactor kell helyesen használni az új vezető, hogy az első sor az RCD file pontosan megegyezik a Driver = "" név a Veh fájlt. Például, ha "Driver =" Buster Timms "" a Veh fájlt, majd az első sorban az RCD fájlt kell "Buster Timms" (nem idézet). Ön megváltoztathatja a TXT fájl, amit szeretnék.

Attól függően, hogy szeretne részlegesen újra bőrt a járművet, illetve kíván változtatni több, mint a test matrica határozza meg, függetlenül attól, hogy meg kell bontania az MAS fájlt. Minden, ami nem a csapat mappa található, vagy a [Jármű]. MAS file 2 mappákat fel, vagy 3 mappa fel a CMAPS.MAS. A fájlok találhatók a [Jármű]. MAS például a fájlok kifejezetten erre a járműtípusra. Például a ZR.MAS tartalmazza az összes fájlt kifejezetten nem teszi szükségessé a ZR járművet. Ez tartalmazza az összes modell, és minden specifikus textúrák erre a járműre. A CMAPS.MAS fájl tartalmazza textúrák, amelyek közösek az összes, vagy több mint 1 járművet. A dolgok, mint a környezet térképek, csúszás jelek, szikra, esőcseppek, stb Ne feledjük, hogy ők is tartalmaz néhány valódi autó textúrák, amelyek közösek közül több járművet, mint például a gumiabroncs textúrák, kipufogó textúrák, tárcsázza, stb Ha helyezzen egy textúra mindkét Az [jármű]. mas vagy cmaps.mas egy csapat mappába, akkor úgy tűnik csak a jármű megváltoztatása nélkül ez a textúra más csapatok (Megjegyezzük, hogy ez nem fog működni a textúrák jelennek meg a pályán is, mint a nyomok .) Azt ajánlom, ne változtassa meg a [Jármű]. MAS vagy CMAPS.MAS maga egyébként ez helyettesíti az eredeti textúrák, amelyek undesireable néhány felhasználó. Ha ragaszkodunk a változó minden textúrák belül ezeket a fájlokat, akkor valószínűleg bölcs, hogy ezek a textúrák a csapaton belül mappát. Ha várható, hogy a mappa mérete meglehetősen nagy, ez valószínűleg a legjobb helyezés a textúrák belsejében TEAM.MAS fájlt a csapaton belüli mappában, hogy ezt meg kellett volna, hogy egy új gen fájlt (ami rámutatott, hogy a Veh fájl) a csapatban mappában.

Ha megváltoztatja a gen file, egyszerűen adjuk hozzá a következő szövegrészt a SearchPath = Vehdir részt.

//----------------------------------------

SearchPath =

MASFile = team.mas

//----------------------------------------

Ha bontania egy fájlt egy MAS fájlt, szerkesztheti és tegyük ugyanabban a könyvtárban, ez lehetővé teszi, hogy megtekintsük a bőr vagy modell a játékban anélkül, hogy fizikailag felülírja a fájlt. Miután véglegesítette a modell vagy textúra, akkor tömöríteni, hogy belül mas file.

Megnyitásához modell Zmodeler válassza file, import, válasszon típust a GMT (vagy nem nyitott), majd válasszuk ki a GMT kívánt fájlt szerkeszteni. Ne feledje, hogy ne mentse / export a járművet, ha a bőr nem a könyvtárban, ZModeler eltávolítja a hiányzó textúrák. Sajnos még mindig van, hogy újra a GMT fájlt ZModeler megtekinteni textúra változás, amit tettek.

C: \ Games \ rFactor MP Test \ GameData \ Járművek \ ZR \ SRGP \ Team_Green

Hírek

  • ELKÖLTÖZTÜNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2011-09-23 21:20:30

    Hónapokig jó szolgálatot teljesített ez az oldal,nem is azért költözünk,mert valami rossz lett volna.Hanem azért,mert a nagyközönség elvárásaihoz túl egyszerű volt ez az oldal.

    Az új oldal linkje: http://www.dlt.ucoz.hu

    Ez az oldal már a múlt és hamarosan végleg eltűnik

Weboldal készítés ingyen

Asztali nézet