GE: Ground hatásai
CG: tömegközpont
CF: Az erő közepe
REF: referenciasík
Unit átalakítás
Megjegyzések, mielőtt elkezdjük.
Bár ez egy bemutató rész,sokan úgy vélik a haladó moddereknek is segít a késégek elsajátításában. Ez a rész leírja az alapokat,és mutat általában egy példát is.Elolvasása után, azt javasoljuk, hogy keresse fel a fizika szószedet, ha azt szeretné, hogy minden változó részletes leírást.
Megkezdése előtt kipróbálni, hogy egy autó reális fontos, hogy gyűjtsön annyi technikai információk, amennyit csak tudsz.Tudom, hogy ez az unalmas rész, de ez valóban kiszolgálja Önt is. Kezdők különösen hajlamosak figyelmen kívül hagyni ezt a tényt. Tény, hogy adatgyűjtés gyakran majdnem olyan nehéz, mint megváltoztatása a tényleges fizikai paraméterei magukat. A valóságban a legtöbb versenyző csapat tudja a legtöbb adatot kellene menni ezeket a fájlokat. Sajnos, a csapatok általában nem hajlandók nyilvánosságra hozni az érzékeny információkat.Ez a dolgok viszonylag könnyű, ha volna az összes adatot.Függetlenül attól, azt ajánljuk, hogy próbálja megtalálni a lehető legnagyobb mértékben, mert ha találsz adatokat ellenkezőleg később, akkor általában fogyasztanak jelentős időt, hogy újra megfelelő köridőket, és / vagy a teljesítmény szemüveg újra.Ahhoz, hogy ad egy általános képet, töltök körülbelül egy negyedév harmadát időm csak kutatja. Referencia képek és egyéb anyagok is nagy segítséget is, különösen, ha a műszaki adatok szűkös. Fotók leghasznosabb különösen azok nagy felbontású, nem perspektíva felfüggesztés fényképeket. Mérése a képeket kapsz alap értékeket létrehozni futómű geometriáját.Még ha lehet kapni kemény adatokat anti-merülés, kerékdőlés változása, toe-változás, stb lehet találni ezekkel a képeket hasznos hozzon létre egy alapot, és az innen való munka.
Általában úgy jó elkezdeni a fizikát,ha már kész van a modellezés. Bár, hogy esetleg nem lehetséges, legalábbis, a kerekeket kell a megfelelő pozícióban. Ha van rá esély ezek mozgó felfüggesztés geometriáját is kell cserélni, valamint más változókat. Ha áthelyezéséhez supsension karok egy későbbi időpontban (mivel a modell változás), ez gyakran eredményezi erronous adatok bejegyzéseket, és a legkevésbé, nem kedvező. Ha a kerekek a végső álláspontjáról, a méréseket, hogy hol a pivot pontok (vagy kérje a modellező ezek a koordináták), a legjobb, ha ezeket a koordináták a felfüggesztés fájl, bár gyakran nem 100% szükséges. Tengelytáv és a pálya kell 100%-ban helyesek. Ha a kerék helyzetét a modell nem helyezkedik el még, és tisztában vannak a pálya és jármű tengelytávja is plug ezeket az értékeket a HDV, meg fogja találni ezeket a változókat az [SUSPENSION] szakaszban.
Létrehozása előtt minden a fizika, azt javaslom, letölthető EngNet Converter. EngNet átalakító egy olyan eszköz, amely nagyon pontosan konvertálja értékeket más egységekben, mint például a Lóerő kW, vagy kPa a PSI. Hoztam létre egy kis listát a leggyakrabban használt egységek tekintetében autógyártók szemüveg, és a használt rFactor. Unit átalakítás.
Egy másik hasznos eszköz a Microsoft PowerToys, azaz ők is hasznos grafikus számológép. A legjobb szempont, hogy van egy nagy kijelző és a memória. Ez nem igaz, grafikus számológép, abban az értelemben, hogy nem olyan fejlett, mint amilyen lehetne, de rFactor akkor általában nem kell semmit fejlettebb.
Mivel sokan félreértik a tartomány értékeit, azokat tovább itt olvashatók.
"Minden tartomány értékek követik ezt a szabályt (minimális beállítás, lépcső méretét, lépések száma)"
Például vegyünk Engine RPM. 1. érték minimális RPM beállítás.2. érték különbsége egy beállítás növelése (azaz érték az 50 azt jelenti, felmegy 50 minden egyes alkalommal). 3. érték hány beállítások vannak. Mondjuk például mi az értékeket (5800,50,5). Ebből, a maximális fordulatszám lesz 6000. Ez hogyan működik, 5800 számít az 1. beállítást, 5850 a 2. számú, 5900 3, 5950 4, 6000 5. Beállítása a 3. érték numerikus értéke 1 azt jelenti, nincs állíthatóság lenne beragadt 5800rpm.
Az összes beállítás = érték létrehozásához első autó beállítása, ha nincs telepítő fájl (*. SVM fájl) megy. Ne feledje, hogy a 0 valóban az első beállítást ezekben az esetekben. Az első beállítás 0, 2. 1, stb
Bevezetés-Információ Gyűjtés
Az első lépések
Az első lépés az,hogy az rFactor könyvtárában keresünk a készíteni kívánt módra leginkább hasonlító autót,ha megvan kimásoljuk.
Információgyűjtés lehetőségei szerint változik, ahol a jármű hozunk létre a fizika számára. Ha a fejlődő fizika jármű saját, vagy a rendelkezésre álló, hogy mérni és vagy vizsgálat, hogy egy nagyszerű módja a tanulásnak. Ha Ön az autó, nem csak tudod, hogyan vezet, de lehet, hogy egyes számítások és a mérések egyenesen a forrásból. A legjobb módja, hogy dolgozzon fizika kezdeni a knowns. Mindig kezdje a knowns.Mass a legkézenfekvőbb dolog. Ez (általában) könnyű megtalálni, ez egy határozott, hogy nem kell cserélni a jövőben.Megváltoztatása tömeges lesz az Ön számára a nagyobb jármű pontos és ellentétben sok más értékeket nem szubjektív véleményt. Ha mérjük az autó saját maga, hogy nagyszerű. Ez a legjobb, ha mérjük le a vezető és a folyadék, de nem az üzemanyag. Ha az autó már mérlegelni az üzemanyag, az rendben van, csak próbálja megbecsülni, hogy mennyi üzemanyag van az autóban. Minden liter üzemanyag tömege körülbelül 0,75 kg, ebből meg lehet kötni ésszerű pontossággal, a súlya az autó. Ha az autó súlya 1380kg, 80 liter üzemanyag, az igazi súlyt kell kb 1320kg (80 * 0,75 = 60 kg 1380-1360 = 1320kg). Ha nem tudja mérni a súlyát keresnek megbízható forrásból, de győződjön meg róla a mérési módszerekre alkalmazni. Általában, súly megadott önsúly. Saját tömeg mérik autó + motor folyadékok (olaj, hűtőfolyadék, stb), nem vezető, és nem az üzemanyag. Sok kivétel ez mégis, akkor is láthatjuk, hogy ezek az egyezmények nem mindig követi. Száraz tömeg a jármű súlya nélkül folyadékok és a vezető. Formula járművek súlya a folyadékot, és a vezető.
Utána jöhet a motor teljesítménye. A teljesítmény kiszámolásához következő képlet érvényes:
Teljesítmény = nyomaték (Nm) * RPM/7120.8
Nyomaték (Nm) = Lóerő * 7120.8/RPM
A következő az RPM (fordulatszám). A motor teljesítménye görbe egy engine.ini fájlban található (bár ez lehet más is). Hoztam létre egy Excel-teljesítmény görbe megközelítőleg helyes egy Nissan Skyline R32 GTS-T. Ez csúcs körül 212hp @ 6200rpm. . Akkor kell használni a megfelelő táblázatkezelő program, megtekinthetjük a Microsoft Excel táblázatkezelő megnyitni ezt a fájlt. Ha nem rendelkezik Microsoft Office, azt ajánlom, Open Office, ez egy nagyszerű nyílt forráskódú irodai típusú program, és ingyenes.
Ideális esetben meg kell próbálnia, és kap hozzáférést a valós teljesítmény görbe grafikonon. Gyakran nem lesz képes erre.Általában maximális teljesítmény és nyomaték elegendőnek kell lennie az ésszerűen pontos becslést a teljes teljesítmény görbe.Nyomaték kell negatív alacsony végére, mert a motor nem tudja legyőzni a súrlódás 0 rpm (azzal a nyilvánvaló kivételével az elektromos motor, ami valójában termel csúcsnyomaték mellett ezen a ponton). A legtöbb motor nem lesz képes legyőzni súrlódási erők, amíg centrifugálás mintegy 250-500rpm. Egy motor nem termel negatív nyomaték bármikor utólag, de miután a több mint Rev / üzemanyag kivágott / RPM limiter a motor nem termel sok meghaladja a 0 Nm nyomaték, megy a negatív értékek itt elfogadható. Ha nem tudja jobban, és próbálta meg magad, az üzemanyag-cut / ford limiter általában 200-300rpm felett Redline. A Nissan Skyline R32 egy RB20DET például végez üzemanyag vágott (rFactor nem szimulálni ezt RPM limiter elég közel van, bár) szerint nem sokkal 7800rpm, míg a Redline mindössze megjelölt 7500rpm. Ne feledje, hogy a Redline egy versenyautó is általában a rev limit. Negatív energia nyomaték soha nem lehet nagyobb, mint a motor fékező nyomatékot, a fojtószelep alkalmazása nem csökkenti a nyomatékot.
Gumiabroncsok, a HDV fájlt kell változtatni a nevét TireBrand = valami alkalmas, hogy lesz egyedi, hogy a jármű vagy mod.Lehet, fontolja meg külön a márka és típus gumikkal. Másolja és illessze be az eredeti játék jármű a legtöbb hasonló gumik. Ön dönt, hogy használja gumiabroncsok másik mod is, de győződjön meg róla, van engedélye, mielőtt bármilyen ilyen intézkedések, kivéve, ha tartani a magáncélra használt járművet.Az első dolog, amit majd szeretnék csinálni ezekkel gumiabroncsok nekik megfelelő méretek, szélesség = & Sugár =. Kiszámításához szélesség, egyszerűen csak az első értéket a specifikáció, mint a 265/40 R17, majd ossza az első érték 1000.Ez átalakítja a játék kész értéke 0,265.
Kiszámításához a sugár a gumiabroncs használata a számok (265/40 R17) tudjuk meghatározni szükséges méretei rFactor.Először is használható szélessége alkalommal profil 265 * 0,4 (a 40 rész 40%-os vagy 0,4 a szorzás értelemben), majd adjunk hozzá half felni sugara 8,5 * (átalakítás folyamatos, inch és milliméter átalakítás = 25,4), amely érték a 321,9 vagy méterben, 0,3219 (játék kész). A teljes képlet (szélesség * (Profile/100) + (0,5 * WheelRadius * 25,4)) / 1000.
Néha látni fogja a specifikáció több, mint 27 / 65 x 18 + 30 / 70 x 18. Önnek, hogy a feltételezések, ebben az esetben nyilvánvaló, az első érték szélessége cm, a második átmérője cm-ben, és a felni mérete collban. Az első gumiabroncsok szélessége = 0,27 (27/100), Sugár = 0,325 (65/2/100).
Most, hogy elolvasta a bemutató, nyugodtan látogasson el a fizika fogalomtár további információkat az egyes változók.
Hírek
Hónapokig jó szolgálatot teljesített ez az oldal,nem is azért költözünk,mert valami rossz lett volna.Hanem azért,mert a nagyközönség elvárásaihoz túl egyszerű volt ez az oldal.
Az új oldal linkje: http://www.dlt.ucoz.hu
Ez az oldal már a múlt és hamarosan végleg eltűnik