Spectator kamera
A Spectator kamera egy új kamerát leképezve az END gomb, amely lehetővé teszi a játékos szabadon mozogni a pályán. Amikor END először tolta a legközelebbi követő kamera az autó be van kapcsolva. Minden egymást követő END gombot nyomja meg lesz a következő követési cam. Ha egy másik kamera be van kapcsolva, a következő alkalommal a Spectator kamera be, a legközelebbi követő kamera az autó aktiválódik újra. Ha Spectator Cam aktiválódik FreeMove automatikusan bekapcsol, és ha egy másik kamera be van kapcsolva FreeMove kénytelen ki. Alapján, hogy hányszor END érte, mielőtt egy másik kamera be, a legközelebbi fényképezőgép vagy a következő kamera visszakereshető. Annak érdekében, hogy könnyű a játékos mozoghat a pálya kamera a spline nem aktív, ha néző kamera van használatban.
Swingman kamera
A swingman fényképezőgép eredetileg használt hard kódolt sebesség relatív elfordul, pitch, roll, és a sugár korrekciót. Ezek a sebességek már olvasható a kamera konfigurációs fájl.Továbbá, független gyorsítási és lassítási értékeket is olvasni a legyezőmozgás, pitch, roll, és a sugár.
Megvalósítása érdekében a lassulás, szükséges volt, hogy ellenőrizze minden egyes képkocka, hogy ha a swingman gombok nem is nyomott. Ha ez a helyzet, és a kamera éppen mozog, a lassítási tényező vonni az aktuális sebességet.
Egy kis funkció lett hozzáadva a kissé forgassa a kamerát, amikor a relatív legyezőmozgás van beállítva. Ez tűnt egy jó dolog, de okozhat enyhe hányinger. Ez a funkció egy szög a tekercs. Nem azonnal tekercs a szöget, hanem fokozatosan tekercs, amíg ez lesz a cél szöget.
FreeMove
FreeMove egy kiterjesztése FreeLook. Minden kamerát most már mozgatni a játékos. A szabályozás hasonló a kontrollok egy FPS játék. A felhasználó térképet gombokkal irányíthatja előre, hátra, balra ágyútűz, ágyútűz jobbra, fel és le. A mozgalom a kamera képest a tájékozódás a kamera. Ha az előre gombot, a fényképezőgép előrelépni mentén tájolását vektor a kamera. A mozgalom a kamera egy eltolás, ahonnan a kamera lenne rendszeresen. Ha az aktuális kamera egy csatolt fényképezőgép, a továbbra is figyelemmel kíséri a jármű a szokásos módon, a FreeMove offset hozzá ehhez. Ha a kamera egy nyomkövető kamera követően spline, a kamera továbbra is követi ezt a görbét, és a FreeMove ellentételezést kell hozzá ehhez.
Ezen kívül, FreeLook legfontosabb leképezése volt dolgozni.Minden orientáció változásai képesek kell térképezni, hogy a billentyűzet.
Control - Toggle Free Look
Control - Zero Ingyenes Look
Control - Kamera Lassú Move
Control - Kamera előrelépéshez
Control - Kamera mozgatása hátra
Control - Kamera mozgatása balra
Control - Kamera mozgatása jobbra
Control - Kamera Feljebb
Control - Kamera Lefelé
Control - Kamera Tilt Up
Control - Kamera Döntés lefelé
Control - Kamera Tilt Bal
Control - Kamera Tilt jobb
Control - Kamera Balra
Control - Kamera Jobbra
Control - Kamera Nagyítás
Control - Kamera Kicsinyítés
Jármű Speciális kamerák
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy külön kamera konfigurációs fájlokat minden egyes járműhöz. Megadásához a kamera fájlt kell egy sort hozzá kell adni a jármű vehicle_name.veh fájl formájában: Fényképezőgépek = camera_file.cam. Ha ez a sor nem található, a fájl \ GameData \ Járművek \ default.cam használják. A kamera adatokat, majd tárolja a járművek VehData adatstruktúra. Amikor a felhasználó kapcsolók járművek, ezek a kamerák másolja be a AttachedCameraManager és használt követően. Van egy probléma ezzel a végrehajtása, amit most fedezem fel. Ha a felhasználó létrehoz egy fedélzeti kamerát a kamera szerkesztő, az új kamera menti a kamera konfigurációs fájl a könyvtárban a játékos fájlt. Ezeket a kamerákat, akkor betöltődik a játék indításakor, azonban ezek a kamerák, akkor felülírja a jármű speciális kamerák.
TrackIR eszköz
A TrackIR eszközt eredetileg beállítva, hogy használja a CC_Look ellenőrzéseket. Ez azért lett megváltoztatva, hogy használja a CC_Camera ellenőrzés helyett.
A TrackIR kell térképezni, hogy az analóg ellenőrzéseket.Ennek elmulasztása azt eredményezi, a TrackIR jár, mint egy logikai. Ha mozgatni a fejét balra, például, hogy fog működni, mint a CC_LookLeft gombot, és mozgassa egészen át vagy semmit. Annak biztosítása, hogy a készülék csatlakoztatott analóg ellenőrzést vezet pontos mozgások a képernyőn viszonyítva a fejed pozícióját.
Néhány más dolog volt hozzá ellenőrzi mindenféle probléma bevonásával TrackIR és szoftver vagy annak hiánya. Továbbá a készülék most központjában után, amely lehetővé teszi a hardver plugin.
Tükrök
A tükör már tudja igazítani a gazdaságban a bal Shift gombot, és nyomja meg a AdjustSeat * ellenőrzéseket. Új változók a játékos fájl miatt a játékos tükör helyzetben előnyt mentett minden alkalommal. A tükör betekintési távolság használja ezeket a változókat, hogy egyenlet, amikor megpróbálják kitalálni, hogy mit kell jelenik meg a tükörben.
A tükrök és az ülés fog játszani egy hangot, amikor igazítva.Ez tette lehetővé megváltoztatásával CC_AdjustSeat * vezérlők KEYREP_REPEAT a KEYREP_HOLD. Ez lehetővé teszi a hangokat játszani folyamatosan, hanem a kezdő mint minden alkalommal, amikor a kulcs ismétli önmagát. Az ülés mozgalom ezután lelassult figyelembevétele érdekében ezt a változást. Ez mozgatja nagyjából ugyanaz, mint használt. A hangok leáll, ha eléri a maximális / minimális álláspontját, miszerint a tükör / ülés léphet be egy pár sort kell hozzáadni minden egyes jármű *. SFX file, hogy játszani ezeket az új hangokat.
Jelenleg, a játék teszi a visszapillantó tükör és a kép osztott ketté, és mindkét felében kerül a megfelelő oldali tükörben.Beállítása a visszapillantó tükör eredményeképpen az oldalsó visszapillantó tükrök is kiigazítása is. Az egyetlen megoldás erre az lenne, hogy tegyék három különböző nézetek (egy-egy tükör).Az előnye, ez nem ellensúlyozza a költségek esetleges veszteség FPS.
Példa kép
Alapértelmezett Camera File
Trainer Camera File
Trainer. Veh fájl
Hírek
Hónapokig jó szolgálatot teljesített ez az oldal,nem is azért költözünk,mert valami rossz lett volna.Hanem azért,mert a nagyközönség elvárásaihoz túl egyszerű volt ez az oldal.
Az új oldal linkje: http://www.dlt.ucoz.hu
Ez az oldal már a múlt és hamarosan végleg eltűnik